niedziela, 12 kwietnia 2015

Libster Award

Dziękuję za nominacje dziewczyny <3 
Dostałam nominację od:
Nowe życie...
Drugiej takiej okazji nie będzie, więc walcz!
Wypadek który odmienił całe życie

Nominacja od Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania, za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania od "Nowe życie..."

1. Twoje motto życiowe? 
"Żyć możesz tylko dla tego, za co mógłbyś umrzeć"
2. Wolisz pisać sam/sama bloga, czy z kimś?
Wolę sama ;)
3.Na ile oceniasz grę swojej ulubionej drużyny w tym sezonie?
Resovia zawsze gra na 100% <3
4. Ulubiony kolor?
Czarny
5. Z jakim siatkarzem chciałbyś/ałabyś spędzić dzień?
Po głębszym namyśle sądzę, że z Krzysztofem Ignaczakiem.
6. Czy łatwo się poddajesz?
Niestety tak :/
7. Ulubiony kolor?
(Nie żebyś coś ale to pytanie już było :D) czarny
8. Ulubiony klub zagraniczny?
Nie mam
9.Jaka była Twoja reakcja na wiadomość, że Antiga został trenerem polskich siatkarzy?
Wstyd się przyznać, ale przed wakacjami siatkówka mnie jeszcze nie interesowała...
10. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Eminem
11. Ulubiony siatkarz zagraniczny?
Niko Penchev :3

Pytania od "Drugiej takiej okazji nie będzie, więc walcz"

1. Twoje hobby oprócz siatkówki?
Jazda konna
2. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z siatkówką?
Podczas mistrzostw świata 2014
3. Masz jakieś autografy siatkarzy,siatkarek?
Niestety nie :/
4. Ulubiony film?
Trudno wybrać, ale chyba "Biały ptak w zamieci"
5. Jakiego gatunku muzyki lubisz najbardziej słuchać? 
Wszystko po trochu
6. Ulubiony klub siatkarski?
Asseco Resovia Rzeszów
7. Jaką wartość w życiu cenisz najbardziej? 
Szczerość
8. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa? 
Opowieści z Narnii
9. Co chciałbyś/chciałabyś robić za 10 lat?
Jeszcze o tym nie myślałam
10. Ulubiony siatkarz?
Asseco Resovia Rzeszów
11. Jaka była Twoja reakcja, gdy zostaliśmy Mistrzami Świata?
Byłam strasznie dumna i rozpierała mnie duma

Pytania od "Wypadek który odmienił całe życie"

1. Michał Winiarski czy Mariusz Wlazły?
Winiar
2. Ulubiony siatkarz polski?
Fabian Drzyzga
3. Ulubiony siatkarz zagraniczny?
Nikolay Penchev
4. Idol? 
Krzysiu Ignaczak
5. Dlaczego właśnie ten ktoś jest Twoim idolem?
Bo nie ma chyba lepszej osoby, niż on
6. Dlaczego siatkówka?
Bo miłość nie wybiera ;)
7. Od kiedy interesujesz się siatkówką? 
Od wakacji
8. Ulubiona muzyka?
Prawie każda?
9. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Eminem
10. Czy zgadzasz się z cytatem "Serce zawsze wygra"?
Tak
11. (do punktu 10) Jeśli nie to dlaczego? Jeśli tak to dlaczego?
Jeżeli walczymy i wkładamy w to całe serce, to nic nas nie będzie w stanie zatrzymać ;)

Blogi, które nominuje :


Niestety nie mam kogo nominować więcej, wszystkich już nominowałam na moim drugim blogu Pasja to nie wszystko

Pytania :
1. Ulubiony siatkarz polski?
2. Ulubiony klub?
3. jak myślisz kto zostanie Mistrzem Polski w tym roku?
4. Ulubiony siatkarz zagraniczny?
5. Od kiedy kochasz siatkówkę?
6. Ulubiony sport prócz siatkówki?
7. Ulubiona książka?
8. Co robisz w wolnym czasie?
9. Masz jakieś zwierzę? (Jak tak to jakie?)
10. Kim chcesz być w przyszłości?
11. Największe siatkarskie marzenie? 

Dziękuję raz jeszcze za nominację <3
Pozdrawiam ;*

Nie wiem też, kiedy pojawi się nowy rozdział, ponieważ jestem chora i pisanie coś mi nie idzie :/

~ DarkFace

5 komentarzy:

  1. 'Nie wiem też, kiedy pojawi się nowy rozdział, ponieważ jestem chora i pisanie coś mi nie idzie :/'
    ... Czekaj, bo wciąż przetwarzam to zdanie. Zrozumieć nie moge..
    JA OD 4 DNI JAK SZALONA KUNA W AGREŚCIE ODŚWIEŻAM BLOGGERA, CZEKAJĄC NA NOWY ROZDZIAŁ. -.- a tu nic... RANISZ..
    Ale wszystkim brak weny. Jak obserwuje 15 aktywnych blogów tak nowy rozdział (oprócz twoich blogów) był tydzień temu :(
    Zdrowia i weny życzę :*
    I gratuluje nominacji ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku coś piszę, jak się uda to będzie dziś, jak nie to jutro ;)
      obiecuję się poprawić <3

      Usuń
    2. Spokojnie, żadnej presji :) czekamy (nie)cierpliwie :D

      Usuń
    3. jak zawsze (nie)cierpliwie ;P

      Usuń
    4. Zgubiłaś mi się gdzieś koleżanko, już się zaczęłam martwić! :D

      Usuń